Lördag

Joel, Wille och jag tog en lååång promenad i området runt Mariebergsskogen. Det var väldigt mysigt där. Vi gick på en lång bro (täckd med små spindlar) över vassen. Joel fotade lite och jag busade med Wille. Vi gick in till stan därifrån och på vägen såg vi en vad jag skulle kunna tro var en alkis-tant som satt och kissade precis vid cykelvägen. Hon stod upp och skakade lite och sen drog hon upp byxorna och gick vidare. Fräscht! Innan vi åkte med bussen hem köpte vi med oss semlor - mumma!

           

     

På kvällen kollade Erika och jag på Melodifestivalen. Usch vilken besvikelse när Chister gick vidare med sin töntiga dansbandslåt. Var säkert alla pensionärer som röstade på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0