Fredag

På väg hemåt stannade jag hos Camilla ( mest för att se Noah men även henne :) ) Han var så go och söt! Tog jättemånga bra bilder på honom när han skrattade - kolla bara:


        

Visst ser det ut som han poserar på det 3e? :D

När jag kom fram till Lidköping hämtade mamma upp mig och så bar det av till nästa bebis. Men kusin fick en liten dotter ungefär samtidigt som Camilla fick Noah. Hon var godomligt söt och så lik sin mor :) Så kul för dem att äntligen ha henne här efter så många års väntan.

  

På kvällen blev det tacos hos pappa med lite spel på vinglas, se vad duktiga vi var:


Kommentarer
Postat av: Camilla

Korten blev verkligen jäääätte bra. =) Glöm inte av att skicka dem till mig. =) *kram kram*

2008-02-04 @ 21:11:04
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Fatima

NU blev jag bäbissugen! :)

2008-02-04 @ 22:35:52
URL: http://www.fatimaslillablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0