Spöregn här

Usch vad trist, har regnat hela dagen. Tänkte cykla in till stan ikväll, ska äta med Malin och Emma. Men jag tar nog spårvagnen! Får kanske köpa mig ett månadskort ändå.. 100kr kortet tog snabbt slut. Åker nog en del så här i början när man börjar lära sig allt.



Igår var jag med Annelie och Ay Tyng. Vi gick på stan och fikade. Sedan åkte vi hem till Ay Tyng. Vilken lägenhet hon har!! En stor 2a på Haga men högt i tak och breda lister. Jättesnygga gardiner och fina möbler. Lyx det! :) Vi köpte mat och hyrde film och bara slappade. Var himlans trevligt!

Nu ska jag vila mig lite så kanske min s.k. förkylning försvinner... Måste vara kry tills på måndag!

Kommentarer
Postat av: Sara H

Lycka till på jobbet på måndag! Vad ska du göra? Va det ett ekonomiassistentsjobb? Kommer inte riktigt ihåg ;) Jag har jobbat en månad på mitt nya jobb nu, känns bra. Mycket eget ansvar blir det när man bara är två anställda och en chef. Ha det toppen! kram kram

2008-08-29 @ 13:04:18
Postat av: Erika

Sara H: Tack! Det är mycket fakturor och leverantörsreskontra så här i början. Men de har en tjej där som har jobbat i 1 1/2 år och hon har fått bolagsansvar nu så det finns nog utvecklingsmöjligheter!



Vad skönt att det går bra! Vad har du för arbetsuppgifter? Du måste ha lärt sig branschen vid detta laget?

2008-08-29 @ 13:44:17
Postat av: Sara H

Jag gör allt möjligt. Bokföring, bokslut och revision. Ja, allt är relativt. Det är klart att jag vet hur det går till.Men det är sällan som nån situation är den andra lik. Jag tycker att det är skönt att man måste jobba fem år för att bli godkänd revisor.

2008-08-29 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0