Sista dagen på jobbet

Idag är det den sista dagen på banken för mig. I morse fick jag en liten avtackning. Min chef tog upp mig framför alla och tackade för i sommar och sa att jag hade gjort ett bra jobb och stått ut alla kvällar plus att jag hade hanterat knepiga situationer och lite sura kunder på ett bra sätt. Sedan fick jag en liten present; en sparbanken-bag. Båda cheferna kramade om mig :) Sånt är kul! Har fått en till kram efter det av en tjej här. Det gör det ju inte lättare att lämna... Men ska bli så SKÖNT att slippa sitta här varje kväll!

Om nästan 4 timmar går tåget till Sthlm. Ska bli kul! Ska ta en massa bilder.

Baj baj.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till ett bra jobb i Göteborg , önskar dig all lycka till i framtiden..kram

2008-08-22 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0