Helgen i Stockholm

Direkt efter jobbet i fredags åkte jag till Götene för att därifrån åka med Magda till Skövde där tåget gick ifrån. 21.50 var vi framme i Stockholm. Vi checkade in och gick och åt lite på McDonalds. På hela helgen lyckades vi skämma ut oss fyra gånger i hissen. En gång var jag nära att fastna då dörrarna åkte ihop, jag hoppade ut igen och Magda följde med. De som var i hissen måste tyckt vi var helt knäppa :P

På lördagen var SHOPPING som stod på schemat. Jag hade en ytterst liten budget men var ändå den som shoppade mest. I början. Sedan kom Magda igånd och hon vann sedan :) Vi hann med en lunch med Anita och Desiree och en kik i deras lägenhet med fiiiin utsikt! 19.30 började musikalen. Den var bättre än filmen. Mycket bra musik! Vi kom inte tillbaka till hotellet förrän 22.30 ungefär. Vid den tiden var det kört att hitta nånstans att äta. Allt var stängt trots att vi var i storstaden! Så vi köpte med oss thaimat och glass från 7eleven och åt i sängarna :)

Tåget hem gick vid 12 på söndagen. Pappa mötte upp mig i Skara och körde mig till Göteborg med all packning. Så snällt!!





Voulez vous

Kommentarer
Postat av: Anita

Det var såååå roligt att du kom och hälsade på:) Hoppas du har det bra i den nya lägenheten!!

2008-08-26 @ 22:19:59
URL: http://staarbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0