Uppsats, träning, Studentiaden, jobb, klättervägg, Desperate (lååång rubrik i brist på fantasi :D)

Idag har vi skrivit lite på uppsatsen, det går sakta men säkert :) Har även hunnit med att träna balans och att mejla ut en massa mejl till värdarna för lagledarna som ska vara med i Studentiaden. Satt med det från när jag kom hem kl 15 fram till 16.30 och sen igen efter balansen - puh! Den 9 maj går det av stapeln!

Fick ett positivt mejl igår. Det var en kille på ett rekryteringsbolag som tyckte att jag verkade intressant. Så jag skulle höra av mig till honom i sommar så skulle han se vad han hade då. Samma erbjudande fick jag av en tjej på ett annat rekryteringsbolag. Så jobb kommer nog lösa sig!

Imorrn ska vi klättra på klättervägg med Studentiaden - ska bli väldigt kul!!

Nu ska jag iväg till Elin, Desperate har ju börjat igen så det ska vi flickor kolla på och mysa :)

image535

Kommentarer
Postat av: Elin

ååååå såna mail vill jag också ha juuu! har du gjort nåt annat än att registrera dej på deras sidor?

2008-04-15 @ 22:44:28
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0