Spelnördar

Jag pratar om Joel och hans kompisar. De satt knökade fyra stycken när jag kom hem från dagens träning. Stod och gjorde gröt när jag hörde ett uppfordrande "-Prinsessan!! Någon annan svarar: -Ja det är jag!" Haha, de är allt för roliga!



Shit, är helt svag i skuldrorna, det värker typ. Körde hårt idag på styrkan (fast det är ju ingen ovanlighet)



Har fått två inbjudningar till "revisorsvärlden". En är att jag ska gå på bio och mingla med Deloitte den 17 april. En annan var att jag hade vunnit en tävling på Hot Spot då jag ska gå på affärslunch med kontorschefen på Deloitte. Ehh, jaha? Kommer inte ens ihåg att jag tävlade.. Var tydligen en kille och jag som ska gå.. Kanske kan vara trevligt. Bara det inte krockar med "Audit Practice" som jag kanske kommer med på på Öhrlings. Man får då vara med en heldag på kontoret och se hur det är att jobba som revisor - låter jättekul tycker jag!! Får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0