Helgen

I fredags blev det ost, kex och vin hos Elin framför Private Practice (som tyvärr har bytt sändningstid till fredag eftermiddag - vilken tid!). Senare kollade Joel och jag på film.

I lördags festade jag lite smått inne i stan där det bjöds på Tapas - så seriöst för en förfest! Senare blev det Rumpan där det var tentafest med sport som tema. Jag var utklädd till dansare då jag inte hade några andra kläder. Anita var pom-pom flicka, Yvonne fotbollsspelare och Elin var fotbollsfru :P

        

     

I söndags kollade vi på film här med Niklas och Ulrika. Vi såg the flying scottsman, en film baserad på en verklig händelse, eller rättare sagt om en verklig person. Se den!


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag gillar blås-bilden! :)

2008-04-01 @ 21:52:58
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0