Världens roligaste klassfest!

Ska berätta om vår klassfest som vi hade i lördags för åk 1-6. Men först lite av det andra som hände i helgen.

Var förbi mamma och Tomas en sväng på torsdagen. Alltid kul att träffa dem, och sen lekte jag lite med Wille med :) De stunderna värdesätter jag. Älskar den hunden alltså! Se bara vad söt han är:

         


I fredags hann jag med att käka thaimat med Emma. Mycket gott! Synd att jag äter det så sällan...



Så, i lördags blev äntligen festen av efter några månaders planering. Låter mer än vad det var :) Var faktiskt inte alls jobbigt att planera - det borde ni prova! Catering gör susen! 13 stycken av 21 kom, ganska okej. Vi började med att dela ut lappar till alla när de kom där det stod nånting som de skulle göra under middagen, ex drick ur din bordsgrannes glas, håll tal för sommaren, starta allsång mm mm. Några gjorde sina uppdrag iaf :) Sen fick de gå en liten tipspromenad och gissa på frågor som vi sen skulle leka för att få fram vem som vann. Efter middagen (italiensk buffé - mums) var det dags för lekarna. Ojoj vad det var kul :) Lägger ut lite roliga bilder.

Har nog aldrig haft så roligt på länge alltså! Är ett så härligt gäng allihopa. Vore kul att göra det till en årlig fest :)

1. Jag & Stina
2. Jag
3. Elaine (ej amerikanskt uttal :P) vill inte vara med på bild
4. Sina och den goda buffén
5. Ja, vam suger bäst? ;)
6. Vem har störst lungor?
7. Vem har bäst hålkänsla?
8. Jag har fattat att jag inte har en chans :D
9. Kul kort på Jennie och Martin
10. Gapflabb vid prat om gamla minnen
11. Jessica & Jennie ser kära ut :P
12. Stina & Martin
13. Jag träffade Patrik ute (kusinens man)
14. Alla vi :D


           

           

               

image173

Kommentarer
Postat av: C-J

Hihihihi han e ju lite lik DJ Benji =)

2007-10-02 @ 03:19:31
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Erika

Vem då?

2007-10-02 @ 15:12:52
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: carro

hej du! verkar ha varit en jätte rolig klassfest det där =) såg även lite bilder hemma hos stina i helgen. Ha det så bra puss&kram

2007-10-08 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0