Tjuvlyssnat

Haha läste detta på tjuvlyssnat.se, var bara tvungen att skriva det, så kul tycker jag :) Inte lätt med dagens teknik ;)

Mobilbutik, Kungsgatan, Stockholm

En man ~50, med utländskt påbrå, kommer in och går raskt fram till första bästa lediga säljare.
Mannen (rappt): Jag ha ett problem!
Säljaren: Ja, okej.. Vad har du för problem?
Mannen (viftandes med sin telefon): Alltså.. Varje morgon, klockan åtta någon ringa mig. Jag svara. Men ingen svara. Det är någon som heter SNUSSER!!
Säljaren (förvånat och osäkert): Jag tror att det är ditt alarm som ringer?
Mannen (aningen röd i ansiktet): Okij.. (han går raskt ut ur affären.)


Avskedsmiddag hos Fatima ikväll då. Hoppas du får det bra i Indien min dancing-queen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0