Ont

Måste beklaga mig lite över mina armar... Tränade ju styrka i måndags för första gången på jag vet inte hur länge..? Tog iallafall i en del. Dagen efter gjorde det ont i hela kroppen. Men jag gick ändå på ett balanspass(blandning mellan yoga och pilates ungefär) i tisdags. Så nu är mina armar ungefär i en 90 graders vinkel. Går inte att få ner dem! De är superspända och det gör ont så fort jag försöker sträcka ut dem.. :S Har ju bokat ett balanspass idag med men vet inte om det är så klokt att gå. Kan ju vara bra att mjuka upp mig men går det inte så går det inte. Har några timmar på mig att bestämma mig :)

Nu blir det plugg framöver.. Bara två kapitel kvar att göra. Sen är det klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0