Hjälp!!

Fan blir knäpp snart! Försöker fixa så att jag kan kolla med undertextspår i VLC. Finns inte ens någon meny där man kan välja video - undertextspår på/av. Har provat att installera alla möjliga olika versioner eftersom jag läste nånstans att det kanske var fel för att jag hade en för ny version. Men icke. Nu orkar jag inte mer. Någon som vet vad det kan vara för fel???

Igår vad jag på middagskalas eller vad man kan kalla det hos Erika. Hon bjöd på lasagne, kladdkaka, vin och chips. Mumma!

  

Erika skär kaka


Nu blir det film med älsklingen. Borta med vinden. Har aldrig sett denna klassiker.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej tösabiten!
Hoppas kvällen va ok! Och väldigt charmerande att du lyckades få en bild där jag inte har 8 dubbelhakor:D haha.. Roligt att du tog dig tiden att komma! Vi ses för sällan. Kram

2007-09-09 @ 22:58:30
Postat av: Erika

Ja visst var den fin? Ett bra objekt så :D Ja det gör vi... Vi får bestämma nåt snart igen du! Kram!

2007-09-10 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0