Rolig kväll!

Hade jättekul igår! Först blev det som sagt afterworkbuffé på BM. Inte så mycket folk som jag hade trott att det skulle vara. Efter det tog vi en promenad bort till Herrhagen där vi kollade Idol och tog en massa roliga kort som ni ska få se en del :D Till sist blev det Harrys där Henriks kompis fixade in oss före kön och gratis dessutom! Kom hem strax innan 3, så hade jag varit ute i 11 (!) timmar!! Men orkade ändå träna idag :)


1. Anna och Henrik är glada :)
2. Per med
3. Henrik fladdrar med kinderna :P
4. Jag & Per med
5. Anna med
6. Jag hoppar
7. Anna
8. Per
9. Henrik
10. Haha visst ser det ut som att Henrik är jättestark och lyfter Per? :D
11. Henrik ser ut att lyfta även mig ;)
12. Tripp, trapp trull, haha
13. Alla vi
              

              

              

image264

Kommentarer
Postat av: C-J

Wiiiieeee @ hoppbilden :)

2007-11-24 @ 16:38:02
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Anita

Vilka balla kort!! själv skulle man ha slagit ihjäl sig..

2007-11-26 @ 22:03:38
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0