Mina egenskaper

Jag skulle vilja be alla er som läser detta och som känner mig någotsånär att skriva ner alla egenskaper ni kan komma på, bra som dåliga, som jag har. Ska sätta mig och skriva mitt CV tänkte jag och det kan då vara bra att höra vad andra tycker om mig! Svårt det där med CV alltså.. Suck... Men det måste göras få att få en chans till jobb!




Ska iväg till skolan snart igen för att ha övningar 15-18 (!) Segt att ha skola så sent.. Men kommer väl förhoppningsvis lära mig nåt så!




Så, skriv på nu :D

Tack!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, det här med egenskaper tycker jag är jätte svårt. Villig att lära dig nya saker, effektiv, utför arbeten noga, låter inget hindra dig. Sen de vanliga, är snäll, pålitlig, glad, framåt.
Ja, det är lite iaf. =) *kram kram*

2007-11-13 @ 10:16:54
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Var så lite så. =) *kram kram*

2007-11-13 @ 11:22:07
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Linn

ja du.. ansvarsfull, ambitiös, effektiv, noga, smart, bra att jobba ihop med.....
Kram

2007-11-15 @ 16:22:37
Postat av: Fatima

Jag haller med de andra men vill trycka extra pa att du aven ar lojal och funkar bra i grupper. Har nara till skratt, sprider poisitiv stamning!
Negativa sidor ar ju svarare, men kanner jag dig ratt sa har du hoga krav pa dig sjalv, klanske for hoga ibland?

2007-11-16 @ 15:20:06
Postat av: Erika

Ja Fatima, du har rätt, jag har nog FÖR höga krav tyvärr.. Tack för det andra ochså :)

2007-11-16 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0