KEY-dagen

Blev riktigt lyckad! Över mina förväntningar. Sprang runt och servade Ernst & Young och Drivhuset med diverse saker. Stod och pratade en del med E&Y, de var hur trevliga som helst! Gick även runt och pratade med andra revsionsbyråer och fick en bättre inblick i branschen. Hade två kontaktsamtal under dagen. Lindebergs först. Var väl inget speciellt direkt... Men hos Öhrlings! Tomas som han hette sa att han skulle rekommendera mig till kontoret i Gbg eftersom han tyckte att jag skulle passa hos dem! :D Han sa att han inte visste om de gör sådant men att han skulle göra så iallafall! :D Hoppas det kan leda till något alltså!

Innan banketten blev vi som var värdar hos revisionsbyråerna bjudna på en drink på Blå. Det var jättetrevligt! Klockan sju gick vi till stadshotellet för att börja kvällen med en fördrink (även där). Sedan blev det trerätters under en massa spex. Bestämde att jag och Karin, som en av representanterna från E&Y hette, skulle luncha i nästa vecka eftersom hom hade en present till mig :) Det ska bli kul det!

Nu känns det som att man måste ge sig in i jobbsökandet på allvar. Trodde inte det behövdes än.. Men efter vad man hörde igår är det lika bra att ringa runt imorrn eller likande! *suck*

Mår inget vidare idag alltså.. Och det beror inte på vinet. Det dunkar i halsen och i ögonen (konstigt va?) så jag antar att jag håller på att bli sjuk. Hoppas det blir bättre av en dags vilande. Ingen balansträning idag alltså tyvär.. :(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå, låter ju jätte bra det där med Öhrlings. =) Hoppas att det går bra. =)

Usch, låter inget vidare att bli sjuk. Hoppas att det är falskt alarm! *kram kram*

2007-11-29 @ 19:07:08
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0