Halloween

Igår var det halloweenfest! Vi började hos oss, Tobbe, Jossie, Joel och jag. Fredrik kom förbi senare också. Jag hade gjort en egen vampyrcape som jag hade på mig tillsammans med en massa fult smink :) Joel sminkade jag som Frankenstein. Det blev också bra! Tobbe var en nunna (!) och Jossie en pinuppa eller vad det ny heter (ingen lyxprostituerad!!) Efter vår fest gick vi vidare till Anna på Campus där det var en del folk. Där tröttnade Joel och gick hem... Jag fortsatte till Rumpan där jag träffade Branka, Erika, Elin, Anita mfl.

Här kommer några bilder från igår:

              

Kolla in Per, han liknar nästan Olof i The Knife ;)    

image216    image217
Per                                                                                   Olof

Kommentarer
Postat av: Tobad

En charlestontjej är hon ju =) HAHA var ju jag som inte fattade hur man skulle förklara..hihi

2007-11-03 @ 17:30:21
Postat av: Erika

Haha ok! Ja pinuppa kanske är ett annat ord på prostituerad? :P

2007-11-03 @ 18:45:11
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: C-J

Grymma bilder =D

2007-11-04 @ 18:03:29
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Mamma Eva

Nu ser ju verkligen grymma ut!

2007-11-05 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0