Midsommar

Trots det dåliga vädret (som är standard på midsommar känns det som) så blev det en väldigt trevlig kväll i goda vänners sällskap. Det var vi i det gamla gänget tillsammans med Emmas pojkväns kompisar som festade ute i Vara. Grillning, lekar och jordgubbar (och även klappning av får) förekom. Trevligt! Synd bara att jag inte mådde bättre, var tvungen att lägga mig tidigt. Joel och jag sov i en husvagn som stod i trädgården. Så efter att alla andra hade busat klart med att vicka på husvagnen och komma in och hoppa där vi sov, så kunde vi somna vid halv tre - *pust*!

Kom hem vid 13 och sov till 18, välbehövligt! Ska ju börja jobba på måndag så då MÅSTE jag vara frisk! Får väl gå och  lägga mig snart då, vila är väl den bästa medicinen näst efter pencillin ;)

Lite bilder från igår:

                      
Började kvällen med            Joel & jag                     Leker för fullt              Söt :)
hostmedicin, alvedon
och slemlösade - mumma!

Kommentarer
Postat av: Elin

hur fick ni reda på betyg på uppsatsen?? vi har inte hört ett pip... rune är väl inte snabbast i världen antar jag :)

2007-06-24 @ 11:13:35
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Fatima

Verkar som du hade en kul midsommar trots sjukdom och regn. Vi måste planera dejt under sommaren!Hoppas vi ses snart! mången kram

2007-06-24 @ 11:15:59
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Erika

Elin: Dan mejlade oss. Så hör av er till Rune ni. Ifall ni måste komplettera så är det ju snart den ska va inne igen...
Fatima: Ja det tycker jag! Måste ändå upp och hämta lite skolböcker till en omtenta
- fy fan. Men vi hörs!

2007-06-24 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0