Happy birthday to meeee...

Då var man 23 jordsnurr då. Snart 25.. Och snart 30!! Ahhh! Då ska jag vara gift, ha rest runt i världen, ha minst 2 barn, jobb, ett fint hus, bil och ett sparkapital. Jaa, hur ska man hinna? Kanske inte ens får något jobb, kanske inte kan få barn, kanske inte funkar att vara gift.. Ja herregud vad mycket det finns som man kan oroa sig över. Man får ta det som det kommer helt enkelt! Och är hälften av de uppräknade sakerna uppfyllda så är det väl bra :)

image12                     image15                            image16 


Blir middag hos mamma och Tomas kväll med Joel, Niklas och Lollo. Var tänkt att jag skulle till Gbg idag men Joel kommer inte ner, blir för kort om tid. Och vad ska jag göra där då om han inte han är med mig. Pappa ska ju lyssna på Blues. Får ta Gbg med Erika sen - Liseberg :D

Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0