Sammanfattning

Eftersom inte internet behagar fungera hos mamma så är jag nu hos Joel för att uppdatera vad som händer i mitt så kallade liv :P

Fredags

Joel och jag gick tillsammans med Stina och Jonas till campingen för att lyssna på irländsk musik. Det var ett band som hette Eileen, tror jag, som spelade. Var jättemysigt och fartfyllt!

                                                         

                     Vi väntar på att bandet ska börja spela  

image33


Lördags

Åkte upp till Karlstad för att hämta lite böcker. Passade på att träffa Branka, Agnes och Fatima också.
Var hos Agnes på kvällen och såg Silent hill. Bra men läskig film.

Söndag

På söndagen blev det lunch med Fatima på stan.



På hemvägen svängde jag förbi Camilla och hälsade på henne, Urban och magen :) Var trevligt. Lånade en massa böcker med :)


Båttur

I måndags åkte vi ut med båten, Joel, hans pappa och syster och jag. Tyvärr försvann solen precis när vi kom ut... Men trevligt blev det iallafall. Tog en tur till Råbäcks hamn där vi ringde dit Joels mormor och morfar så de kom och fikade med oss en sväng. Huu var det var kallt på vägen tilbaka! 



                                                                   
                                                              
                                                                 



Idag har jag varit på begravning för Malin.. R.I.P.... Var vackert men jobbigt.. Hon har det bra nu iallafall där uppe...


Ta vara på livet!!


 


Kommentarer
Postat av: Joel

Att du tar så fina bilder ;)
Varför är det ett gigantiskt vitt fält under texten? Får du allt fixa. Trevlig blogg annars. Du får ett G+. Hihi

2007-07-18 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0