Ny vecka..

Var i Ullared (eller egentligen Gekås) i lördags med mamma och hennes två kompisar. Vi trotsade alla eventuella varningar om köer osv och startade kl 05.00 på morgonen för att ta oss ner. Var framme 7.40 och fick parkering utan problem. Gick in utan att köa och där inne var det lungt! Hur skönt som helst! Gick omkring med min I-pod och shoppade en massa. Kolla in kortet jag tog på det jag köpte och gissa den vad allt kostade :) Så ska vi se vad ni tror! (Notera att jag köpte två Lost-boxar, filmer och skivor...)



På kvällen var jag ute och åt en smaskig middag med tjejerna.

                   

Emma, Stina & Hanna                Carro & jag



Sista veckan med jobb nu då! Härligt! Men samtidigt lite sorgligt.. Har nog aldrig trivts så bra på en arbetsplats förut som på Björstigs... Alla är så trevliga och roliga. Och alltid är det någon som bjuder på fika ;P Men det ska bli skönt med lite ledigt. Iof måste jag ju plugga samtidigt men jag kan ju åtminstone vara ute i solan om det blir någon snart!

Snart 1 vecka kvar till Kreta!!! Yiippiiie!

På lördag blir det Liseberg med Erika - kuligt värre!

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: C-J

Aaaawww den hårsprayen har jag också :) Tycker den är så sjukt bra! Bra köp :) Kram

2007-08-01 @ 07:08:11
URL: http://my.opera.com/cjeelde
Postat av: Elin

nu blir jag nyfiken, hur mkt kostade det? :)

2007-08-01 @ 11:06:59
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Erika

Elin du måste gissa först ;)

2007-08-01 @ 18:25:29
Postat av: Elin

haha okej... sjukt svårt, men säger väl 1853 kr. :)

2007-08-02 @ 10:15:56
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Fatima

hm....sv¨rt detta. Mycket grejer är det iallafall. Borde ju ha kostat över 1000lappen, men eftersom det är Ullared så chansar jag på 800 kronor. ? ? ?

2007-08-02 @ 10:51:39
Postat av: Erika

Ja Elin va närmast :) Drygt 2000. Undra hur mycket det egntligen skulle kostat.. Bara de där paren med träningsbyxor skulle ju kostat runt 800. Ja det är kul att gå där och köpa skit ;)

2007-08-02 @ 17:24:12
Postat av: Fatima

Ja okej....jag kanske var lite välvild i min gissning. Men jag såg inte vad alla grejer var... Billigt var det iallafall, även om det inte kostade 800 som jag tippade på. Den butiken skulle jag vilja se haha. KRAM

2007-08-03 @ 11:57:40
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Elin

woho, får jag nåt pris nu? (som dina lost-boxar kanske?) =)

2007-08-03 @ 18:41:02
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Erika

Hihi ja du kan få låna dem ;) Och sen kan du få komma på Desperate och te hos mig i höst ;)

2007-08-03 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0