Jullov!

Idag har varit en lugn dag. Var redig och gick upp 7.10 för att kolla på julkalendern (ja den är för barn men är så mysig :)) Sedan pluggade jag tills 14 då jag åkte in till stan för att fixa de sista klapparna och köpa lite annat nödvändigt. Har nu satt på snöre och etiketter på alla paket. Sånt där pyssel är så avslappnande tycker jag. Synd att det inte behövs oftare :) Blir nog mer pyssel när man sedan får barn.

Läser en så himla bra kursbok nu. Det kan man aldrig säga om kurslitteratur, det brukar bara vara att ta sig igenom vare sig man vill eller inte. Men denna är så bra skriven. Kolla omslaget, ser ut att vara världens tristaste bok! Men utsidan kan förvilla!

image293

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Klart jag vet. Vissa vet man ju mer än andra. =) *kram kram*

2007-12-19 @ 16:38:21
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Klart att jag messar så fort den kommer ut. =) Det vet du. *kram kram*

2007-12-20 @ 10:28:59
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0