Juldagen

Var först hos Joel där de firade julafton. Åt julmat igen och gott fika. Hann tyvärr inte stanna till julklappsutdelningen då jag skulle iväg på  fest. Så Joel och jag tog en egen utdelning lite snabbt :)

På kvällen var det fest hos Sofies mamma i stan. Hela gänget var samlat, jättekul! Vid 21.30 gick vi till Harrys. Var trevligt att träffa lite gammalt folk. Träffade bla Erik, Per, Hampus, Jessica, Sabina och Tony. Nöjd nu Tony när jag uppdaterar? ;) 00.30 tröttnade Carro och jag så vi gick hem. Men kul var det!

                   

              

Kommentarer
Postat av: Tony

Lysande Erika, Perfekt att du uppdaterar så ofta nu, kul läsning! Kul att träffa dig på juldagen, va ju ett tag sen ju... Hoppas allt är bra med dig och att du får ett gott nytt år! Kram Tony

2007-12-30 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0